Summa sidvisningar

05 juni, 2013

Är det någon som behöver au-pair i höst?

Margaretas kusindotter söker au-pair jobb fr.o.m september. Hon heter Angelina Bellini och skriver såhär:


Jag skulle kunna tänka mig att vara borta mellan september 2013 och juni 2014. Huvudsakligen är jag ju intresserad av barnpassning, men självklart skulle jag hjälpa familjen med matlagning och enklare hushållssysslor, som att hålla rent efter barnen t.ex. 
Jag kan inte italienska, jag tog en kurs sista året i skolan med den kom tyvärr i kläm mellan resten av kurserna. Men jag är väldigt intresserad att lära och skulle absolut skriva upp mig på en ny kurs om jag åkte till Italien. Jag har lärt mig av erfarenhet att när man väl är i den miljön så brukar man snappa upp språk ganska snabbt. 

Intresserad?  Hör av er till Margareta snarast för ytterligare information.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar